اظهارنظر ژاوی درباره علاقه منچستریونایتد به فاتی

اظهارنظر ژاوی درباره علاقه منچستریونایتد به فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرگونه تمایل خودش و باشگاه برای فروش آنسو فاتی و انتقالش به منچستریونایتد را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز روزنامه اسپورت گزارش داد که مدیران باشگاه منچستریونایتد جذب آنسو فاتی را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند و قصد دارند در پایان فصل جاری شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا امتحان کنند. 

فاتی 20 ساله تا پایان ماه ژوئن 2027 با بارسلونا قرارداد دارد و در قراردادش با این باشگاه اسپانیایی بند فسخ یک میلیارد یورویی وجود دارد که همین کار منچستریونایتد برای جذب او را دشوار می‌کند. باشگاه بارسلونا سال گذشته زمانی که اِد وودوارد هنوز مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد بود، پیشنهاد این باشگاه انگلیسی برای جذب فاتی را رد کرده بود.

ژاوی که در نشست خبری بازی با سویا شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال رفتن فاتی به یونایتد گفت: "خیر، خیر. فاتی از بارسا تکان نمی‌خورد. شاید آنسو الان در فرم خوبش نیست ولی من به او اطمینان دارم و می‌دانم روزهای او خواهند رسید. در مورد آنسو باید صبور باشیم. او خیلی خوب تمرین می‌کند و اعتماد من را با خودش دارد. آنسو بازیکنی با ذهنیتی قدرتمند است و هنوز 20 ساله است. الان زمان این نیست که در مورد فروش او حرف بزنیم. از داشتن آنسو فاتی خوشحالم."

4416