واکنش تن هاگ به پیروزی تیمش و حرکت عجیب کاسمیرو

واکنش تن هاگ به پیروزی تیمش و حرکت عجیب کاسمیرو

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و کریستال پالاس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستر یونایتد پس از پیروزی تیمش در این بازی و به دست آوردن سه امتیاز در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" ما تیم خوبی داریم و به مدت ۷۰ دقیقه عملکرد خیلی خوبی داشتیم. رشفورد و گارناچو با حضورشان، جنب و جوش بیشتری به تیم اضافه کردند. گل رشفورد عالی بود و روی سانتر لوک شاو به دست آمد."

کاسمیرو در این بازی با گرفتن گلوی هیوز، بازیکن کریستال پالاس با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. اریک تن هاگ در این باره گفت:" کاسمیرو از خط قرمز عبور کرد و خود شما هم شاهد آن صحنه بودید. در آن صحنه همه درگیر بودند، نه فقط کاسمیرو. حتی یک نفر بدتر از او رفتار کرد. با این حال، من از داوری بی ثبات ناراضی هستم."

تن هاگ در ادامه در این باره افزود:" در آن صحنه خیلی از بازیکنان، از خط قرمز عبور کردند و VAR در مورد آن‌ها دخالت نکرد. بازیکنان ما باید درست رفتار کنند و بر احساسات‌شان کنترل داشته باشند ولی من روحیه جمعی و پشت یکدیگر بودنشان را می‌پسندم."

1470