واکنش کلوپ به 3 تایی شدن تیمش مقابل ولورهمپتون

واکنش کلوپ به 3 تایی شدن تیمش مقابل ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، ولورهمپتون و لیورپول در ورزشگاه مالینیو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ولورهمپتون که میزبان بود، موفق شد با نتیجه سه بر صفر لیورپول را شکست دهد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و اوضاع برای آن ها اصلا مناسب پیش نرفت. سرمربی آلمانی لیورپول پس از بازی گفت:" بسیار ناامید و عصبانی هستم و نمی توانم این مسئله را با کلمات توصیف کنم. وولوز لایق سه امتیاز بود. خودمان باعث بدبختی خودمان در 12 دقیقه ابتدایی بازی شدیم. این اتفاق نمی تواند رخ دهد. این 12 دقیقه ابتدایی بدترین عملکرد ما در چند وقت اخیر بود. رهبری خط دفاعی را از دست داده ایم."

یورگن کلوپ که از عملکرد تیمش ناراضی بود در ادامه افزود:" بهانه ای برای این شکست نیست. نمی توانم آن را توضیح دهم. شروع افتضاحی بود. دو گلی را دریافت کردیم که نباید اتفاق بیفتد. اما این اتفاق افتاد و به خاطر اشتباه خودمان عقب افتادیم. باید بهتر دفاع می کردیم. این شرایط باید تغییر کند. هیچ توضیحی ندارم و متاسفم. باید این وضعیت را فوراً در بازی های بعدی تغییر دهیم."

1470