پرسپولیس، نکته اشتراک بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر

پرسپولیس، نکته اشتراک بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- جدول گلزنان این دوره لیگ برتر با نکته‌ای جالب و کم‌نظیر همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، در پایان هفته هجدهم لیگ برتر در حالی پنج بازیکن در صدر جدول گلزنان قرار گرفته‌اند که همه آنها یک وجه اشتراک جالب توجه دارند و آن هم سابقه بازی در تیم پرسپولیس است.

بر اساس آنچه تا این مقطع از فصل جاری ثبت شده محمد عباس‌زاده و رضا اسدی از تراکتور به همراه شهریار مغانلو و رامین رضاییان از سپاهان در کنار یورگن لوکادیا، بهترین گلزنان لیگ برتر بوده‌اند.

محمد عباس زاده که فصل 95-94 برای پرسپولیس بازی کرد توانست در 34 بازی 12 گل برای تیمش به ثمر برساند و حالا در لیگ 02-1401 تا به اینجای کار نیمی از گل‌های دوران حضور در پرسپولیس را با پیراهن تراکتور ثبت کرده است.

شهریار مغانلو نیز که دو فصل پیش به صورت قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس آمد توانست با انجام 13 بازی برای این تیم، چهار مرتبه گلزنی کند و حالا طی 18 هفته شش گل برای سپاهان زده است.

علاوه براین، رضا اسدی و رامین رضاییان دو بازیکنی بودند که در پایان فصل گذشته و با نظر یحیی گل‌محمدی از جمع قرمزها جدا شدند. اسدی که در 23 بازی برای پرسپولیس فقط چهار گل زده بود و به دلیل عملکرد ضعیف مورد انتقاد هواداران تیمش و نظر منفی کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت، حالا در تبریز روزهای خوبی را پشت سر می‌گذراند و با زدن شش گل، تبدیل به یکی از ستاره‌های تیم پاکو خمز شده است.

رضاییان نیز که طی دو دوره حضور در پرسپولیس، 9 گل در 52 بازی برای این تیم زده بود، پس از کنار گذاشته شدن از جمع قرمزها موتورش حسابی روشن شده و تا هفته هجدهم لیگ، پنج گل مهم و حیاتی را وارد دروازه حریفان سپاهان کرده است.

تنها شانس پرسپولیس در این جمع یورگن لوکادیا بود که در اقدامی عجیب و ناگهانی، تصمیم به ترک این تیم گرفت.

گزارش از هادی شاه‌مرادی/ پایگاه خبری فوتبالی

6442