واکنش تن هاگ به بازنشستگی ناگهانی واران

واکنش تن هاگ به بازنشستگی ناگهانی واران

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ، سرمربی هلندی باشگاه منچستریونایتد مدعی است که بازنشستگی رافائل واران از تیم ملی فرانسه، خبر بسیار خوبی برای باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل، رافائل واران اعلام کرد که دیگر قصد بازی برای تیم ملی فرانسه را ندارد و از بازی های ملی کناره گیری کرد. واران به این نتیجه رسید که جام جهانی قطر آخرین حضورش در تیم ملی فرانسه باشد. بدین ترتیب واران همچون مانداندا و لوریس پس از جام جهانی از تیم ملی بازنشسته شد. اولین بازی ملی این بازییکن 29 ساله در مارس 2013 مقابل گرجستان انجام شد و آخرین بازی ملی او نیز در جام جهانی قطر مقابل آرژانتین بود. واران خستگی بدنی و روانی را دلیل بازنشستگی خود اعلام کرده است و می خواهد وق تبیشتری را در کنار خانواده اش سپری کند.

به نقل از اسکای اسپورتس، تن هاگ در کنفرانس خبری راجع به این مسئله گفت: "برای منچستریونایتد، این خبر خیلی خوبی است. رافائل در رقابت‌های باشگاهی به همه جام‌های ممکن رسید و البته سابقه قهرمانی جام جهانی را نیز در کارنامه دارد. کارنامه او حیرت انگیز است. احترام بسیار زیادی برای او قائلم و خوشحالم که از این به بعد، تمام انرژی و وقتش را روی منچستریونایتد می گذارد."

4416