گواردیولا از خروج ستاره پرتغالی ناراحت نیست

گواردیولا از خروج ستاره پرتغالی ناراحت نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سیتی در اولین اظهار نظر خود نسبت به جدایی ژوائو کانسلو، تاکید کرد که نگران افت کیفیت تیمش بعد از این اتفاق نیست.

به گزارش فوتبالی، این که چرا منچسترسیتی درست قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی به بهترین مدافع چپ حال حاضر لیگ برتر اجازه خروج داد، یکی از علامت سوال‌های بزرگ این مقطع از فصل بود. پپ گواردیولا امشب برای اولین بار در مورد این انتقال غیرمنتظره صحبت کرد.

پپ گواردیولا با اشاره به اینکه در سبک جدیدی که پس از جام جهانی در پیش گرفته به برخی از بازیکنان جدید فرصت بیشتری داده و از این وضع راضی است، به نوعی تایید کرد که ژوائو کانسلو، قربانی افکار جدید او شده است؛ ستاره‌ای که در این چند وقت اخیر به‌ندرت فرصت بازی پیدا می‌کرد. 

سرمربی سیتی در این خصوص با زبانی کاملاً ساده توضیح داد: "هرکس شخصیت خاص خود را دارد، من، شما، او. و او عاشق بازي کردن است. او کسی است که بايد بازي کند تا خوشحال باشد . او می‌خواهد هر بازی را انجام دهد، امیدوارم بتواند این کار را در مونیخ انجام دهد و به همین دلیل هم در سیتی با جدایی او موافقت شد."

بایرن مونیخ کانسلو را طی انتقالی قرضی تا پایان فصل جاری به خدمت گرفته است. این باشگاه می‌تواند قرارداد یادشده را با پرداخت 70 میلیون یورو در پایان فصل دائمی کند. گواردیولا بدون اینکه موضع خود در خصوص آینده کانسلو فاش کند، گفت: "برای او در ماه‌های آینده بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. هنوز مشخص نیست که در فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد."

4416