شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان/ عمان 4 -3 ایران

شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان/ عمان 4 -3 ایران

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین دیدار تدارکاتی مقابل عمان متحمل شکست شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ساحلی عمان و ایران در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی سلطان قابوس از ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز شد.
علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، ملی پوشان را با ترکیب حمید بهزاد پور، مسلم مسیگر(کاپیتان)، امیرحسین اکبری، سید علی ناظم و رضا دیری به زمین فرستاد و البته موحد محمد پور، محمد علی مختاری، مهدی شیرمحمدی، سید مهدی میرجلیلی، محمد جواد خسروی و عباس رضایی بازیکنان ذخیره بودند که در طول بازی همه به تناوب وارد زمین شدند و علی نادری بازی آنها را محک زد.

ایران با پیراهن قرمز و عمان با پیراهن سفید در این بازی حاضر شدند. عمانی ها با توجه به این که بازی اول را باخته بودند، انگیزه زیادی برای جبران شکست در بازی اول داشتند. در هر حال عمانی ها در وقت اول به گل رسیدند و دوازده دقیقه اول بازی یک بر صفر به سود آنها به پایان رسید.

در وقت دوم این ایران بود که بازی بهتری از خودش به نمایش گذاشت و توسط موحد محمدپور به گل تساوی رسید تا وقت دوم با تساوی به پایان برسد. در وقت سوم بازی پایاپای شد و اشتباهات بازیکنان دو تیم تعیین کننده گل های بعدی بازی شد. اول ایران پیش افتاد و محمدعلی مختاری توانست گل دوم را به ثمر برساند. عمانی ها سپس روی پنالتی مشکوک و عجیبی که داور عمانی برایشان گرفت به گل تساوی رسیدند. سید مهدی میرجلیلی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی پاس گل سوم ایران را ارسال کرد تا رضا دیری با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه عمان کند.

ایران که از حریفش پیش بود، دوباره توسط داور بازی مجازات شد و یک ضربه پنالتی دیگر برای تیم ملی عمان اعلام شد که بازی را به تساوی کشاند و در فاصله تقریبا 30 ثانیه مانده به پایان بازی، ایران گل چهارم را هم دریافت کرد تا بازی با نتیجه 4 بر سه به سود عمانی ها به پایان برسد و آن ها شکست در بازی اول را با پیروزی در بازی دوم جبران کنند.
از این بازی حدود 10 ایرانی ساکن در مسقط دیدن کردند و البته چند تن از کارکنان سفارت ایران در مسقط هم برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند.

ملی پوشان پس از پایان بازی به هتل بازگشتند و پس از صرف شام به سمت فرودگاه حرکت خواهند کرد.

کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی امشب مسقط را از مسیر دبی به سمت تهران ترک خواهد کرد و صبح فردا وارد تهران خواهد شد. 

2636