واکنش سرمربی یوونتوس به صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

واکنش سرمربی یوونتوس به صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر لاتزیو را شکست دهد و به این ترتیب با پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در رقابت های سری آ ایتالیا اوضاع مناسبی ندارد و پس از این که 15 امتیاز از این تیم کسر شد، به نظر می رسد که کمر یووه به طور کامل شکسته است و آن ها ممکن است حتی نتوانند سهمیه اروپایی برای فصل بعد به دست بیاورند. همین قضیه موجب شده است تا تمرکز یوونتوس روی رقابت های کوپا ایتالیا باشد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی تیمش مقابل لاتزیو در جام حذفی ایتالیا گفت:" نمایش خوبی داشتیم، به خصوص در نیمه اول. لاتزیو در نیمه دوم مالکیت بیشتری داشت اما موقعیت چندانی ندادیم. نگرش مهم‌ترین موضوع بود، چیزی که در نیمه اول بازی با مونتزا نداشتیم. بازیکنانم بالغ هستند و می‌دانند که روحیه به اندازه تکنیک و تاکتیک مهم است. صبورانه بازی کردیم و توانستیم مقابل پرس قوی لاتزیو به خوبی مقاومت کنیم. می‌توانیم بگوییم برای بازگشت به مسیر درست در سری آ، پایه‌ریزی خوبی داشتیم."

1470