آنالیز بازی اول عمان و ایران توسط کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی

آنالیز بازی اول عمان و ایران توسط کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی-کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، بازی اول تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان را آنالیز کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و محمد میهن دوست دستیارش، دیشب بازی دوستانه‌ی اول تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان را دیدند و بازی تیم ملی ایران و حریفش را آنالیز کردند.

قرار است امروز در جلسه‌ی فنی با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که ساعت 12:30 به وقت تهران برگزار می شود، برای بار دوم عمان بر اساس بازی اول با ایران، برای بازیکنان آنالیز شود و نکات فنی به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی گوشزد شود. هم چنین کادرفنی، نقاط ضعف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در بازی اول به بازیکنان نشان می دهند تا در بازی دوم، این نقاط ضعف برطرف شود. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی امروز ساعت 10:30 به وقت تهران هم یک تمرین سبک و عرق گیری را در سالن بدنسازی هتل محل اقامتش انجام خواهد داد تا برای بازی بعدازظهر آماده باشد.

لازم به یادآوری است که تیم ملی فوتبال ساحلی عمان یکی از رقبای سرسخت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سال های گذشته بوده و البته از تیم های پرقدرت و مدعی آسیا به شمار می رود که پس از حضور در جام جهانی 2021 روسیه، خودش را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند آماده می کند.

عمان در جام جهانی روسیه با تیم های ملی فوتبال ساحلی پرتغال، اروگوئه و سنگال هم گروه بود که در بازی اول پنج بر سه به پرتغال باخت و در بازی دوم چهار بر دو مغلوب اروگوئه شد تا از جام جهانی حذف شود. عمان در بازی سوم سنگال را سه بر دو شکست داد.

عمان در رقابت های قهرمانی آسیا در گروه چهارم با تیم های فلسطین، کویت و قرقیزستان هم گروه شده و ایران هم در گروه دوم با تیمهای ملی امارات، ازبکستان و مالزی هم گروه است. طبق جدول و برنامه‌ی بازی ها، اگر ایران و عمان به عنوان تیم های اول از گروه هایشان صعود کنند و در دیدارهای یک چهارم نهایی، حریفانشان را شکست دهند، در بازی نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با یک دیگر برخورد خواهند کرد.

بازی دوستانه دوم تیم های ملی فوتبال ساحلی عمان وایران، امروز جمعه ساعت 17 به وقت مسقط و 16:30 به وقت تهران در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی سلطان قابوس مسقط برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ساعت 50 دقیقه‌ی بامداد شنبه 15 بهمن، مسقط را به مقصد تهران، ترک خواهد کرد.

9098