نادری: سال 1402 برای ما ترافیک تورنمنت ها است

نادری: سال 1402 برای ما ترافیک تورنمنت ها است

پایگاه خبری فوتبالی- علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: امیدوارم که فدراسیون فوتبال و کمیته‌ی فوتبال ساحلی با توجه ویژه به تیم ملی فوتبال ساحلی و با به کار بردن تدابیر خاص و راهبردی، مسیر موفقیت این تیم را هموار کنند چون ما سال سختی پیش رو داریم. 

به گزارش فوتبالی، علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اردوی عمان و دو بازی دوستانه با تیم ملی عمان گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی پس از پایان رقابت های بین قاره ای که خوشبختانه با قهرمانی ایران و شکست برزیل همراه بوده، به دلیل تعطیلی لیگ، در شرایط بازی نیست و تلاش کادرفنی این است که بتوانیم بازیکنان را به شرایط بازی برگردانیم و اردوی عمان و هم چنین دو بازی با دوستانه با تیم خوب عمان که همواره حریف سرسختی برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بوده، می تواند بازیکنان را به شرایط بازی برگرداند.

وی در ادامه گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تا قبل از رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند دو اردوی دیگر خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم در یکی از این دو اردو بازی دوستانه داشته باشیم. در هر حال تمام تمرکز ما روی رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند و به امید خدا و با تلاش بچه های زحمتکش تیم ملی فوتبال ساحلی، قهرمانی در این رقابت ها و راهیابی به رقابت های جام جهانی 2023 دبی است.

نادری درباره برنامه سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به تایلند برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: در تلاش هستیم با رایزنی های کمیته‌ی فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال، با توجه به این که چند روز زودتر از شروع مسابقات به تایلند می رویم، پیش از شروع بازی های قهرمانی آسیا در تایلند یک بازی دوستانه با حریفی متوسط برگزار کنیم تا بازیکنان در شرایط بازی باقی بمانند و امیدواریم که چنین اتفاقی بیفتد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: می خواهم بگویم با این که تمرکز همه کادرفنی و سرپرستی و پزشکی و پشتیبانی تیم ملی روی مسابقات پیش رو در تایلند است اما تیم ملی فوتبال ساحلی در سال 1402 تقویم شلوغ و پرترافیک و پرتورنمنتی را پیش رو دارد و می توانم بگویم سال 1402 برای ما ترافیک تورنمنت هاست. ما باید هم در رقابت های قهرمانی آسیا از 25 اسفند 1401 تا شش فروردین 1402 در تایلند شرکت کنیم. طبق تقویمی که به ما اعلام شده قرار است در دهه‌ی اول اردیبهشت 1402 بازی های ساحلی کیش به میزبانی جزیره‌ی کیش برگزار شود و مطمئنا چندین تیم ملی فوتبال ساحلی به جزیره‌ی کیش دعوت می شوند. رقابت های مقدماتی بازیهای المپیک ساحلی را در قاره آسیا پیش رو داریم که چهارم تا نهم خرداد 1402 برگزار می شود که البته هنوز مکان رقابت ها انتخاب نشده است. بازی های المپیک ساحلی 14 تا 21 مرداد سال آینده در بالی اندونزی برگزار می شود که در صورت صعود باید به بالی برویم. سپس رقابت های بین قاره ای در امارات را در اوایل آبان 1402 داریم. هفته‌ی آخر آبان هم جام جهانی 2023 دبی را در صورت صعود خواهیم داشت که جام جهانی تا اواسط آذر طول خواهد کشید. این تقویم شلوغ اردوهای آمادگی داخلی و البته خارجی را می طلبد و امیدوارم که فدراسیون فوتبال و کمیته‌ی فوتبال ساحلی با توجه ویژه به تیم ملی فوتبال ساحلی و با به کار بردن تدابیر خاص و راهبردی، مسیر موفقیت این تیم را هموار کنند چون ما سال سختی پیش رو داریم.

2636