اینتر و رقابت با بارسلونا بر سر مدافع راست بایرن مونیخ

اینتر و رقابت با بارسلونا بر سر مدافع راست بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بدون شک در پنجره بعدی نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع راست خواهد بود چرا که آبی و اناری ها در حال حاضر در این پست نیاز به بازیکن دارند و هکتور بیرین که در تابستان گذشته به بارسا آمده بود نتوانست کمکی به آبی و اناری ها کند و در نهایت راهی تیم اسپورتینگ در فوتبال پرتغال شد.

به گزارش فوتبالی، بنجامین پاوارد در پایان فصل، وارد آخرین سال قراردادش با بایرن مونیخ خواهد شد و به این ترتیب بارسلونا نگاه ویژه ای به او دارد تا بتواند او را جذب کند. باواریایی ها به تازگی ژائو کانسلو را به عنوان مدافع راست به خدمت گرفته اند که البته این بازیکن، یک بازیکن قرضی است و بایرن مونیخ می خواهد در پایان فصل با پرداخت رقم 70 میلیون یورو به منچستر سیتی، خرید او را دائمی کند.

به گفته موندو دپورتیوو، اینتر وارد رقابت با بارسلونا بر سر جذب بنجامین پاوارد شده است. به نظر می رسد که بایرن مونیخ رقم 30 میلیون یورو را برای فروش بنجامین پاوارد بخواهد چرا که بایرن مونیخ می خواهد کانسلو را به طور دائمی بخرد و به این ترتیب باید مدافع راست خود را بفروشد. باید دید که بارسا می تواند رقم مورد نیاز بایرن مونیخ را پرداخت کند یا این که اینتر این کار را انجام خواهد داد.

1471