نریمان جهان: مستحق برد بودیم/ امیدوارم ملوان را ببریم و برگردیم

نریمان جهان: مستحق برد بودیم/ امیدوارم ملوان را ببریم و برگردیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است با برد مقابل تیم فوتبال ملوان در دیدار بعد تیمش در لیگ برتر همه چیز برای ذوب آهن از نو شروع می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی صفر صفر ذوب آهن برابر مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس اظهار کرد: بازی را خیلی خوب انجام دادیم و ذوب آهن هفته‌های بعد بهتر خواهد شد و امیدوارم در بازی بعد برابر ملوان پیروز شویم اما در این بازی هم مستحق برد بودیم.

وی در خصوص این‌که در نیم‌فصل از تیمش جدا شده است، گفت: در نیم‌فصل از نفت مسجد سلیمان جدا شدم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و آقای عنایتی با آمدنشان به این تیم کار بزرگی انجام دادند. سه چهار پیشنهاد داشتم اما با شناختی که از ذوب آهن و آقای تارتار داشتم تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم و خدا را شکر که اینجا هستم ان‌شاءالله که روزهای بهتری هم داشته باشیم.

نریمان‌جهان درباره این‌که ذوب آهن نتایج مطلوبی در هفته‌های اخیر نگرفته است، توضیح داد: برای هر تیمی بدشانسی و تأثیر داور و بی‌تمرکزی دست به دست هم می‌دهد که این اتفاقات رخ دهد مهم این است که برگردی و در فوتبال اینها طبیعی است. این مساوی هم مساوی خوبی بود اما اگر برد بود بهتر می‌شد. امیدواریم ملوان را ببریم و دوباره به رتبه هشتم جدول برگردیم و همه چیز از نو شروع شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با نتایج اخیر ذوب آهن مدیریت باشگاه قصد تغییر سرمربی را داشته است، گفت: من اینها را از شما می‌شنوم. چیزی نه حس کردیم و نه بوده و فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد و به نظرم آقای تارتار تا آخر فصل با ما خواهد بود البته من نباید درباره این موضوع حرف بزنم اما من چیزی ندیدم و مطمئن باشید با آقای تارتار یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهیم شد. امروز هم مقابل مس که عملکرد خیلی خوبی دارد و تیم شایسته ای است، موقعیت های خیلی خوبی داشتیم.

2636