عکس؛ ژست خاص رونالدو در تیم برنده تمرینات النصر

عکس؛ ژست خاص رونالدو در تیم برنده تمرینات النصر

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان فردا (جمعه) از ساعت 18:30 در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فوتبال عربستان سعودی به مصاف تیم الفتح می رود و باید دید که عملکرد النصری ها در این بازی به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو هنوز موفق نشده است اولین گل رسمی خود را در رقابت های لیگ عربستان به ثمر برساند. رونالدو در بازی دوستانه النصر و الهلال مقابل پی اس جی دو گل زد اما او هنوز در تیم النصر عربستان به طور رسمی گلزنی نکرده است.

رونالدو به دنبال این است که در بازی النصر مقابل الفتح عربستان اولین گل رسمی خود را برای تیم النصر به ثمر برساند. ستاره پرتغالی در تمرینات تیم النصر روحیه بسیار بالایی داشته است. او در تیم برنده تمرینات النصر حضور داشت و در عکس یادگاری این تیم ژست خاص و پیروزمندانه ای به خودش گرفت.

کریستیانو رونالدو سالانه 200 میلیون یورو در النصر عربستان دریافت می کند. برخی ها به این رقم انتقاد داشته اند و معتقد هستند که ستاره پرتغالی یک بازیکن تمام شده است. باید دید که رونالدو که به زودی 38 ساله می شود، در بازی های پیش‌رو چه عملکردی در النصر خواهد داشت و بالاخره گلزنی می کند یا خیر.

1471