مدت زمان دوری امباپه از میادین مشخص شد

مدت زمان دوری امباپه از میادین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی حال حاضر پاری سن ژرمن در بازی شب گذشته تیمش مقابل مون پلیه دچار مصدومیت شد و به این ترتیب توسط کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی با اکیتیکه تعویض شد.

به گزارش فوتبالی، امباپه یک شب کابوس وار را داشت و در حالی که ضربه پنالتی خود را خراب کرده بود، در دقیقه 21 به علت مصدومیت تعویض شد تا اوضاع برای او اصلا خوب پیش نرفته باشد.

از همان لحظه ای که امباپه دچار مصدومیت شد، این نگرانی برای هواداران پی اس جی به وجود آمد که او ممکن است بازی مقابل بایرن مونیخ را از دست بدهد.

اکنون به طور رسمی مدت زمان دوری امباپه از میادین مشخص شده است. کیلیان امباپه قرار است سه هفته از میادین به دور باشد و به این ترتیب او بازی رفت تیمش مقابل بایرن مونیخ را از دست خواهد داد. پی اس جی و بایرن مونیخ حدود دو هفته دیگر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی می کنند و امباپه در این بازی حضور نخواهد داشت.

کیلیان امباپه علاوه بر بازی حساس مقابل بایرن مونیخ، بازی پی اس جی مقابل مارسی و موناکو را هم از دست می دهد و به این ترتیب به نظر می رسد که اوضاع برای تیم پاریسی قدری دشوار شود.

1471