اطمینان تیم آمریکایی از جذب کاپیتان بارسلونا

اطمینان تیم آمریکایی از جذب کاپیتان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا امید زیادی دارد که بتواند در تابستان آینده، سرخیو بوسکتس را جذب کند چرا که قرارداد بوسکتس با آبی و اناری ها به پایان می رسد و هنوز هم خبری از تمدید قرارداد نبوده است و به نظر می رسد که کاپیتان بارسلونا در مسیر جدایی از بارسا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مالک باشگاه اینتر میامی، دیوید بکهام است و این ستاره انگلیسی سابق دنیای فوتبال، علاقه زیادی به جذب سرخیو بوسکتس دارد.

به گفته آلفردو مارتینز، خبرنگار روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه اینتر میامی از این که می تواند در تابستان آینده سرخیو بوسکتس را جذب کند، اطمینان دارد چرا که آن ها معتقد هستند که بوسکتس دیگر قرارداد جدیدی در بارسلونا نخواهد داشت و از سوی دیگر رقمی که قرار است تیم آمریکایی پیشنهاد دهد، از سوی باشگاه دیگری پیشنهاد نخواهد شد.

در هر صورت به نظر می رسد که سرخیو بوسکتس که اکنون 34 سال دارد، در آستانه پایان دوران حرفه ای خود در فوتبال اروپا قرار گرفته است. او از سال 2008 در تیم بزرگسالان بارسلونا حضور دارد و از قبل تر از آن هم در آکادمی فوتبال بارسلونا موسوم به لاماسیا حضور داشته است. ژاوی دوست دارد که بوسکتس در بارسا بماند اما بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

1471