رقابت بارسلونا با پاریسن ژرمن برای جذب ستاره پرتغالی در تابستان

رقابت بارسلونا با پاریسن ژرمن برای جذب ستاره پرتغالی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا، بازیکن پرتغالی منچستر سیتی که در تابستان گذشته مورد توجه بارسلونا قرار داشت، هنوز هم بازیکنی است که سران بارسا به او توجه دارند و به دنبال این هستند که در صورت امکان در تابستان آینده او را جذب کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسا تصمیم گرفت که در ژانویه اقدامی رسمی و جدی برای جذب برناردو سیلوا نداشته باشد و این کار را به تابستان بعدی موکول کند.

به گفته روزنامه اتلتیک، در تابستان بعدی بارسلونا یک مشکل جدی برای جذب برناردو سیلوا خواهد داشت و آن هم این است که برای تابستان بعدی، پی اس جی هم قرار است وارد رقابت بر سر جذب این بازیکن پرتغالی شود و به این ترتیب کار برای بارسلونا دشوار خواهد شد به خصوص این که شرایط مالی بارسا به شکلی نیست که بتواند با باشگاهی مثل پاری سن ژرمن رقابت کند و از سوی دیگر منچستر سیتی هم برای فروش برناردو سیلوا، به طور طبیعی به پیشنهاد هایی که بهتر باشند، گوش خواهد داد.

برناردو سیلوا به دنبال چالش جدید است و بدش نمی آید که منچستر سیتی را ترک کند و همین قضیه می تواند برای جدایی او از جمع سیتیزن ها کمک کننده باشد چرا که گواردیولا طبق گفته خودش هرگز مانع جدایی بازیکنی که می خواهد برود، نمی شود.

1471