پیام احساسی و زیبای راموس برای دروازه‌بان کاستاریکایی

پیام احساسی و زیبای راموس برای دروازه‌بان کاستاریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی از نیمکت نشینی در پی اس جی زیر نظر گالتیه خسته شد و به تیم پرهزینه و متمول ناتینگام فارست ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، کیلور ناواس دروازه بان محبوبی در رختکن پی اس جی بوده است. سرجیو راموس مدافع پی اس جی سالهاست که با کیلور در ارتباط است. در حقیقت ناواس در سال 2014 به رئال مادرید ملحق شد و در طول هفت سال با راموس رابطه ای به شدت صمیمی پیدا کرد. رابطه راموس و ناواس فراتر از زمین فوتبال بود به طور مثال سرجیو و خانواده اش چند سال پیش به کاستاریکا سفر کردند و چند هفته ای را مهمان کیلور بودند.

حالا و به بهانه جدایی ناواس از پی اس جی، راموس ویدیویی را منتشر کرده که در آن به زور به گونه های دروازه بان کاستاریکایی بوسه می زند. راموس در پیامی نوشته است:"فوتبال  خارق العاده است و افراد خارق العاده ای را در مسیر تو قرار می دهد. دوست و برادر من، درهای خانه ات را به روی ما گشودی تا تو را یکی از خودمان بدانیم. در هر لحظه ما را همراهی کردی و در کنار هم خاطرات فوق العاده ای ساختیم که فراموش نخواهیم کرد. در دوران جدیدت برایت آرزوی موفقیت دارم. دلم برایت تنگ می شود اما همیشه در نزدیکی ما خواهی بود. درود بر تو، کیلور ناواس."

4125