گزینه‌های جدید برای هافبک سابق رئال مادرید: چین یا ژاپن!

گزینه‌های جدید برای هافبک سابق رئال مادرید: چین یا ژاپن!

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال ایسکو به باشگاه یونیون برلین در آخرین لحظه به هم خورد و هافبک سابق رئال مادرید با اتمام نقل و انتقالات زمستانی بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، اختلافات وکلای ایسکو و باشگاه یونیون برلین و مشکلات برای ثبت  اسم این بازین در لیست لیگ اروپا باعث شد تا انتقال به هم بخورد. حالا بازیکن اسبق رئال مادرید که پس از فسخ قراردادش با سویا بدون تیم است، با توجه به ناکامی در انتقال به بوندسلیگا باید تکلیف خود را مشخص کند. ایسکو که پنج بار با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است، ممکن است که پنج ماه بدون تیم باشد و تا تابستان  هیچ مقصد جدیدی نداشته باشد.

ایسکو در حال حاضر بدون تیم است. یکی از گزینه هایش این است که به تیمی ملحق شود که در لیستش جای خالی دارد و به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندد. گزینه دیگر این است که به لیگ هایی برود که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی در آن باز است به طور مثال نقل و انتقالات در ترکیه تا هفته آینده ادامه دارد. لیگ هایی نظیر صربستان، رومانی و سوییس نیز هنوز می توانند نقل و انتقالات داشته باشند. گزینه دیگر ایسکو حضور در لیگ های کوچک تر آسیا نظیر ژاپن و چین است. در حقیقت  گزینه های ایسکو بسیار محدود هستند مگر آن که بخواهد پنج ماه بدون تیم باشد.

4125