تمجید کاپیتان منچستریونایتد از عملکرد هم‌تیمی‌هایش پس از صعود به فینال

تمجید کاپیتان منچستریونایتد از عملکرد هم‌تیمی‌هایش پس از صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد به تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست و صعود به فینال جام اتحادیه پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. آن‌ها در بازی رفت نیز با سه گل این تیم را شکست داده بودند تا در نهایت با نتیجه 0-5 در دو بازی رفت و برگشت به دیدار فینال صعود کنند و حریف نیوکاسل شوند. این دو تیم یک بار دیگر در سال 1999 در ورزشگاه ومبلی مقابل هم صف آرایی کرده بودند. در این بازی، آنتونی مارسیال بعد از 4 بازی غیبت گلزنی کرد و آن گل دیگر را نیز فرد به ثمر رساند تا شیاطین سرخ مقتدرانه به فینال صعود کنند. 

این بازی، یک نکته جالب دیگر نیز داشت و آن هم، حضور جیدون سانچو در زمین پس از غیبت 3 ماهه بود. فرناندز در خصوص بازی گفت: "خیلی حس خوبی داریم. در زمان حضورم در منچستریونایتد، توانسته بودیم به فینال برسیم، اما متاسفانه در آن به پیروزی نرسیدیم. حالا یک شانس دیگر داریم. من خیلی از عملکرد بازیکنان خوشحالم. موقعیت های بسیار خوبی خلق کردیم. ما در فینالیم و می خواهیم قهرمان شویم."

4416