بی‌قراری خمز در کنار زمین، کپی برابر اصل اولیویرا! (عکس)

بی‌قراری خمز در کنار زمین، کپی برابر اصل اولیویرا! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز در طول بازی تیمش برابر فولاد کنار زمین آرام و قرار نداشت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی جدید تراکتور درست همانی است که پرشورها می‌پسندند. مردی فعال و پرتلاطم کنار خط که با اشتباه بازیکنانش حرص و جوش می‌خورد و با هیجان بالایی سعی در انتقال نکات فنی مورد نظر خود به بازیکنان داخل میدان دارد.

پاکو که در بازی‌های قبلی تراکتور نیز نشان داده اصلا مربی آرامی کنار خط نیست، در بازی برابر فولاد باتوجه به حضور تماشاگران هیجان بیشتری هم داشت. همانند این تصویر که نشان می‌دهد سرمربی اسپانیایی علاوه بر خط محوطه فنی، از فرط عصبانیت حتی اندکی وارد میدان شده تا شاید صدایش به فرد مورد نظر بلندتر برسد!

خمز حتی در بازی دوستانه تراکتور در برابر تیم امیدهای این باشگاه در لحظه‌ای به قدری عصبانی شد که حین انجام بازی یه وسط میدان رفت تا اشتباه بازیکنش را همان لحظه و از نزدیک به وی متذکر شود؛ اتفاقی که البته باتوجه به رسمی بودن دیدار تراکتور در برابر فولاد در این مسابقه رخ نداد.

شاید آخرین سرمربی تراکتوری‌ها که چنین روحیاتی داشت و بسیار نیز محبوب بود، تونی اولیویرا پیرمرد پرتغالی باشد. پیرمردی که تیمش همانند پاکو روان بازی می‌کرد و به نظر با ادامه این روند، خمز محتمل‌ترین فرد برای رسیدن به محبوبیت وی باشد.

1997