اما و اگرهای برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال

اما و اگرهای برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال

پایگاه خبری فتبالی- هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال در حالی قرار است برگزار شود که شاید کار قهرمانی لیگ به اما و اگرهای هفته بیست‌وپنجم کشیده شود.                                    

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی به هفته‌های آخر خود نزدیک می‌شود که در صدر جدول، رقابت حساس است. مس سونگون ورزقان با 60 امتیاز، گیتی پسند اصفهان با 54 امتیاز، کراپ الوند قزوین با 49 امتیاز در ردهای اول تا سوم جدول  قرار دارند.  

هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها قرار است فردا با انجام 7 بازی از ساعت 16 در شهرهای مختلف برگزار شود. صدرنشین لیگ مس سونگون که می‌توانست هفته گذشته مقابل کراپ الوند قهرمانی خود را در خانه جشن بگیرد متحمل شکست مقابل نماینده قزوین شد.  

نماینده آذربایجان شرقی فردا در حالی به مصاف آنا صنعت قم می‌‌‌رود که این تیم برای بقا در لیگ می‌جنگد درصورت پیروزی مس در این بازی و شکست سایر رقبا این تیم می‌‌‌‌تواند قهرمان زود هنگام لیگ برتر فوتسال شود؛ البته با توجه به بازی راحت گیتی پسند مقابل رکن آذین و و اینکه این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کرده و حتی صحبت‌های هم مطرح است که شاید این تیم مقابل نماینده اصفهان حاضر نشود.  

با توجه به این موضوع و بازی راحت تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند به احتمال زیاد کار قهرمان به هفته بیست‌وپنجم لیگ کشیده شود؛ جایی که قرار است دو تیم مدعی مس و گیتی پسند در یک بازی حساس  در تبریز به مصاف یکدیگر بروند فاصله دو تیم شش امتیاز است.  

 در صورت شکست مس مقابل گیتی پسند اختلاف دو تیم به سه امتیاز می‌رسد و هر دو تیم چشم به 3 بازی آینده خود دارند. در صورتیکه دو تیم در امتیاز برابر شوند اگر نماینده اصفهان در هر سه بازی خود پیروز شوند و مس از دو بازی خود تنها  در یک بازی به پیروزی برسد به دلیل بازی رو در رو این  نماینده  اصفهان است که قهرمان لیگ می‌شود و اگر گیتی پسند در سه بازی باقیمانده خود در یک بازی شکست بخورد به شرطی که این دیدار بازی با مس سونگون نباشد و مسی‌ها نیز نتوانند سه بازی باقیمانده خود را ببرند باز هم این گیتی‌پسند است که قهرمان خواهد بود با توجه به اما و اگرها روی کاغذ باید منتظر شد تا تکلیف تیم قهرمان شاید در هفته بیست‌وپنجم مشخص شود.

  برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:   

قندکاترین آمل – گهرزمین سیرجان  

سن ایچ ساوه – زندی بتن کلاردشت 

فرش آرا مشهد – صنایع پشتیبان هرمزگان 

گیتی پسند اصفهان – رکن آذین خاورمیانه مشهد 

فولاد زرند – سفیرگفتمان تهران  

 آناصنعت قم – مس سونگون ورزقان  

کراپ الوند – مقاومت البرز

5960