واکنش مورینیو به حذف تیمش از جام حذفی ایتالیا

واکنش مورینیو به حذف تیمش از جام حذفی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - آ اس رم در ورزشگاه خانگی خود یعنی الیمپیکو، مقابل کرمونزه با نتیجه یک بر دو شکست خورد و به این ترتیب از دور رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آ اس رم درباره حذف تیمش از رقابت های کوپا ایتالیا گفت:" به کرمونزه تبریک می گویم. آنها تاکنون دو برد بزرگ مقابل ناپولی و رم در این مسابقات کسب کرده اند. آنها شایسته حضور در نیمه نهایی هستند. ما به دلیل نیمه اول وحشتناک شکست خوردیم، واقعاً در سطح بسیار پایینی بازی کردیم. پس از آن در نیمه دوم با یک اشتباه فردی دیگر جریمه شدیم. من یاد گرفته ام که در شکست گریه نکنم و مشتاقانه منتظر بازی بعدی باشم."

مورینیو در ادامه درباره تجربه های مشابه خود گفت:" در یک فصل لیگ برتر انگلیس با چلسی قهرمان شدم اما در جام حذفی مقابل تیمی دسته سومی یا دسته چهارمی حذف شدم. انتظارش را نداشتم اما پیش می آید. بهترین و آماده ترین تیم ها از جام حذفی کنار می روند، چه برسد به تیمی که بهترین نیست.  هر جامی در نوع خود زیبا و مهم است. گاهی قوی ترین تیم، همه چیز را داخل زمین نمی گذارد و غافلگیر می شود."

1470