3 تیمی که در 5 لیگ معتبر اروپایی به امتیاز 50 رسیدند

3 تیمی که در 5 لیگ معتبر اروپایی به امتیاز 50 رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ های معتبر اروپایی به نقطه میانی خود در فصل 2022/23 رسیده اند و تیم هایی که در این فصل از رقابت ها مدعی قهرمانی هستند به خوبی خود را نشان داده اند و باید دید که در نیم فصل دوم رقابت ها به طور کلی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی یعنی بوندسلیگای آلمان، لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، لوشامپیونه فرانسه و سری آ ایتالیا، سه تیم وجود دارند که موفق شده اند در نیم فصل به امتیاز 50 برسند و در لیگ های خود مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آیند.

در لیگ برتر انگلیس، آرسنال با هدایت میکل آرتتا در حال حاضر 50 امتیازی است. توپچی های لندن با یک بازی کمتر از منچستر سیتی، در حال حاضر پنج امتیاز بیشتر از شاگردان گواردیولا دارند و مدعی اصلی قهرمانی هستند.

در لالیگای اسپانیا، بارسلونا با پیروزی مقابل رئال بتیس 50 امتیازی شد. بارسا با یک بازی بیشتر از رئال مادرید 8 امتیاز از این تیم بیشتر دارد و رابرت لواندوفسکی هم آقای گل لالیگا است.

در سری آ ایتالیا، ناپولی با اختلافی چشمگیر صدرنشین است. آن ها از 20 بازی، 53 امتیاز به دست آورده اند و 13 امتیاز از اینتر که در رده دوم است بیشتر دارند. به نظر می رسد که باید ناپولی را قهرمان این فصل سری آ دانست.

1470