عکس؛ رونمایی چلسی از گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس

عکس؛ رونمایی چلسی از گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه چلسی در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام به خرید انزو فرناندز از بنفیکا کرد و به این ترتیب یک بمب نقل و انتقالاتی را در آخرین روز ماه ژانویه منفجر کرد.

به گزارش فوتبالی، انزو فرناندز با مبلغ 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس شد. توجه ها به سمت و سوی انزو فرناندز از جایی جلب شد که این ستاره آرژانتینی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر خوش درخشید و موفق شد به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان شود.

انزو فرناندز در حال حاضر 22 سال دارد و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش روی او باشد. او بازیکنی است که در پست هافبک وسط به میدان می رود.

چلسی پیراهن شماره 5 خود را به انزو فرناندز داده است. این پیراهن را جورجینیو نیز در چلسی می پوشید که البته او راهی آرسنال شده است و هافبک ایتالیایی دیگر در چلسی حضور ندارد.

انزو فرناندز تست های پزشکی باشگاه چلسی را در کشور پرتغال پشت سر گذاشت و پس از آن راهی لندن شد و باشگاه چلسی از او به طور ویژه ای رونمایی کرد. باید دید که عملکرد این بازیکن گران قیمت در جمع آبی پوشان لندنی به چه شکل خواهد بود.

1470