واکنش ژاوی به پوشیدن پیراهنش توسط گاوی

واکنش ژاوی به پوشیدن پیراهنش توسط گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی در بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس برای اولین بار پیراهن شماره 6 بارسلونا را بر تن کرد؛ پیراهنی که سالیان سال در بارسلونا بر تن ژاوی هرناندز بود و ژاوی در این پیراهن توانست افتخارات زیادی به دست بیاورد و تبدیل به یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال شود.

به گزارش فوتبالی، اکنون ژاوی شاهد آن است که شاگردش، پیراهن او را بر تن می کند. در واقع گاوی پس از آن که بارسا توانست قرارداد او را ثبت کند، شماره خود را از 30 به 6 تغییر داد.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از بازی بارسا مقابل رئال بتیس در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره پدری و گاوی که دو ستاره جوان بارسلونا هستند و مقایسه آن ها با خودش و اینیستا گفت:" آندرس اینیستا بزرگ ترین استعدادی بوده که تاکنون در فوتبال اسپانیا دیده ام اما پدری شباهت زیادی به او دارد. دیدن گاوی با شماره 6 من را خوشحال می کند. برای من یک حس نوستالژیک دارد چرا که دیگر نمی توانم آن را بپوشم. فکر می کنم گاوی برای سال های طولانی این پیراهن را خواهد پوشید.راو سطح بسیار بالایی دارد و از نظر دفاعی و هجومی پتانسیل بسیار زیادی دارد. باید پتانسیل کامل خودش را نشان دهد."

1470