پست اینستاگرامی رونالدو برای تبریک تولد هم‌تیمی خود در النصر

پست اینستاگرامی رونالدو برای تبریک تولد هم‌تیمی خود در النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان با بازیکنان جدیدی هم‌تیمی شده است و با برخی از آن ها دوست شده و به نظر می رسد که ارتباط نزدیکی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، اندرسون تالیسکا یکی از ستاره های تیم النصر عربستان است. او که اهل برزیل است به تازگی 28 ساله شده است و به این ترتیب برای او یک جشن تولد مختصر در تمرینات باشگاه النصر عربستان تدارک دیده شد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان با انتشار تصویری از این جشن تولد که در آن می بینیم رونالدو کنار هم‌تیمی هایش ایستاده است، خطاب به اندرسون تالیسکا نوشت:" تبریک همکار "

در واقع کریستیانو رونالدو از این طریق تولد ستاره برزیلی النصر را تبریک گفت. رونالدو هنوز موفق نشده است اولین گل رسمی خود را در تیم النصر عربستان به ثمر برساند و به نظر می رسد که برای هماهنگ شدن با تیم عربستانی همچنان به زمان نیاز دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد و رونالدو چه زمانی موفق می شود اولین گل رسمی خود را برای النصر عربستان به ثمر برساند. او در تمرینات النصر نشان داده که سخت در حال تلاش است تا خود را آماده و روی فرم نگه دارد.

1470