فاضلی: بازی چشم‌نواز آلومینیوم در نیمه اول دیده نشد/ تیم مان با اخراج بیرانوند به‌هم ریخت

فاضلی: بازی چشم‌نواز آلومینیوم در نیمه اول دیده نشد/ تیم مان با اخراج بیرانوند به‌هم ریخت

پایگاه خبری فوتبالی- مربی آلومینیوم اراک از این گلایه کرد که کسی به عملکرد خوب این تیم در نیمه نخست دیدار با پرسپولیس توجه نکرده است.

به گزارش فوتبالی، وحید فاضلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و آلومینیوم اراک،‌ با اشاره به اظهارنظرها پیرامون قضاوت مرتضی منصوریان اظهار داشت: بازی چشم‌نواز تیم ما در نیمه اول گم شده است؛ خواهش می‌کنم به این موضوع اشاره کنید. ما برنامه داشتیم و روی نقاط ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم. موقعیت‌هایی روی دروازه این تیم به وجود و ضربات ایستگاهی به دست آوردیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان آلومینیوم اراک تصریح کرد: روی انتقال توپ و این مسئله که پرسپولیسی‌ها هنگام مالکیت میدان بسیار باز بازی می‌کنند، برنامه داشتیم. به این نکات اشاره کنید تا زحمت بچه‌های ما نادیده گرفته نشود. اخراج بیرانوند هم کاری برنامه‌ریزی شده پشت مدافعان پرسپولیس بود و ما خیلی تاکتیکی بازی کردیم.

مربی آلومینیوم اراک در این باره که مهدی رحمتی گفته بود شاگردانش در صورت اخراج نشدن علیرضا بیرانوند به پیروزی می‌رسید، تصریح کرد: تیم ما با این اخراج به‌هم ریخت و رحمتی درست می‌گفت. امروز وقتی سپاهان 10 نفره بود، دو گل به گل‌گهر زد و شاید اخراج بیرانوند، بازیکنان ما را به حالت اشباع رساند.

فاضلی با بیان اینکه آلومینیوم نتوانست برنامه‌های خود برای نیمه اول را در زمین اجرا کند، عنوان کرد: بازیکنان جدید آلومینیوم زحمت زیادی کشیدند، اما هنوز با سایر نفرات هماهنگ نشده‌اند و ریتم تیم به این خاطر به‌هم ریخت.

وی با بیان اینکه شاگردان مهدی رحمتی باید با مسائل فنی پیروز می‌شد، گفت: صحنه اخراج بیرانوند را با نرم‌افزاری سه‌بُعدی بررسی کردیم که صد درصد آفساید نبود. برنامه داشتیم که پس از دریافت توپ از بازیکنان پرسپولیس، آن را به سمت مخالف مدافعان این تیم بیاوریم که بیرانوند روی همین برنامه اخراج شد. 

2636