خلعتبری: برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم/ نظر پرسپولیسی‌ها محترم است

خلعتبری: برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم/ نظر پرسپولیسی‌ها محترم است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور مسابقه، گفت: نظر پرسپولیسی‌ها محترم است.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: چه 10 نفره و چه 11 نفره بازی کردن مقابل پرسپولیس و هوادارانش خیلی سخت است. خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم. فکر می‌کنم این تیم امسال با گل‌محمدی خیلی خوب بازی می‌کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما ما هم یک تیم جوان و خوب هستیم. امروز برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بازی مساوی شد. فکر می کنم یک امتیاز هم مقابل تیم پرسپولیس بد نیست.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص صحنه اخراج بیرانوند، تصریح کرد: من ابتدا تصور کردم که شاید آن صحنه آفساید باشد، اما فکر می کنم کار کمک داور درست بود. اخراج هم که قطعاً درست بود.

خلعتبری درمورد اعتراض پرسپولیسی‌ها، گفت: نظر پرسپولیسی‌ها محترم است. هواداران دوست دارند که همیشه برنده باشند. شاید در بازی‌های قبلی کمی از داوری متضرر شدند و امروز هم ناراحت بودند.

2636