لیگ برتر والیبال| مس با سرمربی جدیدش می‌تازد/ سایپا در گنبد ناامید شد

لیگ برتر والیبال| مس با سرمربی جدیدش می‌تازد/ سایپا در گنبد ناامید شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری گنبد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر موفق به شکست گیتی‌پسند و سایپا شدند.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 12 بهمن) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری می‌شود.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس رفسنجان در دیگر مسابقه این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان محمدکاظم در تیم مس یک برد دیگر در پرونده ثبت کردند.

گیتی پسند در ست دوم این مسابقه 25 بر 19 فاتح میدان شد اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شد تا سیزدهمین شکست خود را تجربه کند.

امین‌اله برق‌لشگری، مجید محسنی‌شوشتری، امید فولادی‌وندا و علیرضا پوردهقان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این دیدار که 137 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت، محمد بربست از تیم گیتی پسند به دلیل اعتراض به داور و تاخیر دو کارت زرد دریافت کرد و جواد حسین آبادی از تیم مس هم به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

در چهارمین مسابقه از این هفته شهرداری گنبد در سالن المپیک میزبان سایپا تهران بود و در این دیدار گنبدی‌ها برد دور رفت خود را تکرار کردند. دیدار دور رفت دو تیم سه بر دو به نفع گنبد به پایان رسیده بود.

شاگردان عظیم جزیده در تیم سایپا در ست‌های اول و دوم با امتیازات 25 بر 20 و 25 بر 19 حریف را شکست دادند اما در ست‌های سوم و چهارم گنبدی‌ها بازی را به دست گرفته و 28 بر 26 و 25 بر 17 تهرانی‌ها را مغلوب خود کردند تا بازی برای مشخص شدن نتیجه به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم این مسابقه شاگردان احد ارمشی امید سایپایی‌ها را برای فرار از منطقه قرمز جدول ناامید کرده و با امتیاز 15 بر 6 این دیدار را به نفع خود به پایان رساندند.

سایپا با چهار برد و 17 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و شهرداری گنبد با 9 برد و 25 امتیاز یک پله صعود کرد و در جایگاه دهم جای گرفت.

حسین پورکاشیان، بهروز جعفری، کیوان عابدزاده و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم قضاوت و نظارت این مسابقه را برعهده داشتند. این دیدار پنج سته 147 دقیقه ادامه یافت و 2500 تماشاگر داشت.

احد ارمشی و عظیم جزیده سرمربیان دو تیم به دلیل اعتراض به داوری کارت زردهای این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

2636