آقایی: از طرفداران تراکتور عذر می‌خواهم

آقایی: از طرفداران تراکتور عذر می‌خواهم

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن فولاد می‌گوید مقصر شعارهای طرفداران تراکتور، خود اوست و بابت این مساله عذرخواهی کرد.

سعید آقایی در پایان بازی تیمش مقابل تراکتور در گفت و گو با فوتبالی راجع به باخت لحظه آخری تیمش عنوان داشت: دو تیم قدرتمند ایران با هم بازی داشتند و بازی خوبی بود. متاسفانه دقیقه آخر گل خوردیم و انشالله بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

آقایی که سیبل شعارهای تند طرفداران تراکتور در بازی امروز بود، درباره این موضوع اظهار داشت: یک سری مشکلات و اتفاقات سال قبل افتاده که مقصرش واقعا من هستم. این اتفاقات هم به همین خاطر است و انشالله که تمام شود.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتوری‌ها اعتقاد داشتند فولاد وقت‌کشی ‌کرده، گفت: این طور نبود. بازی درگیرانه‌ای بود و ما هم برای برد آمده بودیم که دقیقه آخر گل خوردیم و باید در بازی بعدی که اهواز است، جبران کنیم.

آقایی راجع به تاثیر هواداران تراکتور در نتیجه بازی نیز تصریح کرد: فشاری که هواداران روی بازیکنان حریف ایجاد می‌کنند خیلی زیاد است و این فشار روی ما هم تاثیر داشت و در لحظه آخر باختیم.

مدافع تبریزی فولاد در پایان در رابطه با شایعه انتقالش به تراکتور در نیم فصل نیز چنین پاسخ داد: این موضوع صحت داشت ولی من با باشگاه فولاد قرارداد داشتم و موظف هستم برای این تیم کار کنم و در خدمتش باشم چرا که پولش را می‌گیرم. برای همین نشد و یک سری اتفاقات هم افتاده که خیلی اذیت‌کننده است. سال قبل شاید اشتباهی از‌ من سر زده که واقعا منظوری نداشتم. با این حال از همینجا از همه عزیزانی که از من ناراحت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

1997