سپاهان چهار - گل گهر یک/ نقره داغ شدن گل گهر در نقش جهان/ مورایس، قلعه نویی را کیش و مات کرد

سپاهان چهار - گل گهر یک/ نقره داغ شدن گل گهر در نقش جهان/ مورایس، قلعه نویی را کیش و مات کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از حساس ترین دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر سپاهان و گل گهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل چهار بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.(مشاهده خلاصه بازی)

هفته هجدهم لیگ برتر

چهارشنبه 12 بهمن ماه

سپاهان - فولاد ساعت 15

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

تیم داوری: سعاد وفاپیشه، امیرمحمد داودزاده، فرهاد فرهادپور، عباس راکی

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، علی علیزاده، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی و امین قاسمی‌نژاد

اخطار ها:
محمد کریمی (41)، امید نورافکن (48) محمد دانشگر (55)  سپاهان
مرتضی تبریزی (10) علیرضا علیزاده (۷۵) گل گهر

اخراج:

امید نورافکن (48) سپاهان

شرح گل:

سپاهان یک - گل گهر صفر (دقیقه 9: شهریار مغانلو): پس از برخورد شهریار مغانلو پ علیزاده در حالی که هافبک گل‌گهر روی زمین افتاده بود, توپ به رامین رضاییان رسید و او بازی را ادامه داد تا در ادامه پاس نورافکن به شهریار مغانلو در محوطه جریمه با چرخش زیبای مغانلو و شوت سر ضرب این بازیکن گل اول در دقیقه ۹ ثبت شود.
سپاهان دو - گل گهر صفر (دقیقه 45+1: فرشاد احمدزاده): در دقیقه ۱+۴۵ اینبار اشتباه مدافعان گل‌گهر بود که توپ را در حالت حمله به شهریار مغانلو سپردند. در ادامه این بازیکن چند متر پا به توپ حرکت کرد و سپس پاسی را برای احمدزاده مهیا کرد که گل دوم مسابقه و اولین گل فصل احمدزاده شد.
سپاهان سه - گل گهر صفر (دقیقه65: شهریار مغانلو): شهریار مغانلو در دقیقه ۶۵ با یک حرکت انفرادی دیدنی پس از دریبل دو طرفه علیزاده به سمت چپ خود خیز برداشت تا با جا گذاشتن گلزاری شرایط را برای یک پد محکم مهیا کند و گل سوم را به شکلی تماشایی ثبت کرد.
سپاهان چهار - گل گهر صفر (دقیقه 76: رامین رضائیان): ضربه ایستگاهی رامین رضاییان در دقیقه ۷۶ به شکلی تماشایی از روی دیواره دفاعی عبور کرد و به گل چهارم روز فوق العاده طلایی پوشان بدل شد.
سپاهان چهار - گل گهر یک (دقیقه81: کی‌روش استنلی سوارز): ارسال عاشوری و ضربه سر کی روش که هر دو بازیکن تعویضی قلعه نویی هستند گل اول آبی پوشان سیرجانی را در دقیقه ۸۱ ثبت کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: تعلل محسن فروزان در دور کردن توپ از محوطه جریمه سبب شد تا شهریار مغانلو‌ با تکل خود تا آستانه گلزنی هم پیش برود ولی دروازه‌بان گل‌گهر خوش شانس بود که توپ بار دیگر به خودش رسید.
دقیقه 12: گل‌گهر روی ارسال به محوطه جریمه قرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که این توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 32: ارسال تندوتیز رامین رضاییان به نزدیکی های نقطه پنالتی شهریار مغانلو را برای ثبت گل دوم چ مسابقه در موقعیت خوبی قرار داد ولی ضربه او به چارچوب زده نشد.
دقیقه ۳۷: سپاهان با چند پاس خوب می‌توانست گل دوم را توسط فرشاد احمدزاده به ثمر برساند ولی ضربه این بازیکن پس از حرکت انفرادی خوبی که داشت بی دقت بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۸: در شرایطی که امید نورافکن با فروزان تک به تک شده بود با تمارض خود موجبات دریافت کارت زرد دوم را برای خودش از سوی داور مسابقه فراهم کرد.
دقیقه ۵۴: شایان مصلح روی نقطه پنالتی فرصت بسیار خوبی در محوطه جریمه برای گلزنی شد ولی با بی دقتی و کوبیدن توپ به پای مدافع سپاهان این فرصت از دست رفت.
دقیقه ۵۸: ارسال تماشایی مانوئل فرناندز روی پاس رامین رضاییان در حالی که چیزی نمونده بود با ضربه شهریار به گل سوم مسابقه تبدیل شود با نوک انگشتان فروزان از محوطه جریمه دور شد.
دقیقه ۷۰: ضربه نوید عاشوری با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

2636