واکنش تراکتوری سابق به جو سنگین سکوها؛ بی‌اعتنایی!

واکنش تراکتوری سابق به جو سنگین سکوها؛ بی‌اعتنایی!

پایگاه خبری فوتبالی- در روزی که سعید آقایی سیبل شعارهای تند و تیز طرفداران حاضر در ورزشگاه تبریز است، واکنش خاصی به این موضوع نداشته است.

به گزارش فوتبالی، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد تراکتوری‌های حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به هیچ وجه روی خوبی به بازیکن سابق تیمشان نشان نداده و از بدو ورود آقایی برای گرم کردن شروع به سر دادن شعارهای تند علیه این بازیکن تبریزی کردند.

این درحالی است که تی‌تی‌های حاضر در ورزشگاه هیچ جبهه خاصی به تیم فولاد و سایر اعضای این تیم نداشته و در اقدامی جالب یوکیا سوگیتا وینگر ژاپنی تازه‌وارد اهوازی‌ها را تشویق کرده و حتی به تیم فولاد خوزستان هم خوشامد گفتند.

اما واکنش‌ها به آقایی کاملا متفاوت است. به نظر پرشورها هنوز کینه ماجراهای بازی نیمه‌تمام فصل گذشته با پرسپولیس را در دل دارند، مسابقه‌ای که باشگاه تراکتور اعتقاد داشت سعید آقایی و امید عالیشاه در تحریک هواداران نقش به‌سزایی داشته‌اند.

اما واکنش آقایی هم به شعار همشهری‌های خود درخور توجه است. مدافع فولاد از لحظه ورود تا بدین لحظه که اواخر نیمه اول بازی است، هیچ واکنشی به شعار تی‌تی‌ها نداشته تا داستان در اولین حضور تراکتوری‌ها در استادیوم بعد از مدت‌ها کاملا یک‌طرفه پیش رفته باشد.

1997