رسمی؛ هافبک چلسی به آرسنال پیوست

رسمی؛ هافبک چلسی به آرسنال پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، درحالیکه شش ماه به پایان قراردادش با این تیم باقی مانده بود رسما به آرسنال پیوست.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش جورجینیو با حضور در دفتر باشگاه آرسنال قراردادی رسمی امضا کرد تا از این پس با پیراهن توپچی‌ها به میدان برود. از قرارداد این بازیکن 31ساله ایتالیایی با چلسی شش ماه دیگر باقی مانده بود.

آرسنال برای بازخرید شش ماه باقی مانده از قرارداد جورجینیو 11 میلیون یورو به چلسی پرداخته است. توپچی‌ها همچنین حداکثر 2 میلیون یورو به عنوان پاداش قرارداد به این ستاره ایتالیایی پرداخت خواهند کرد. آرسنال در روزهای اخیر تلاش می‌کرد مویسس کایسیدو را از برایتون به خدمت بگیرد ولی در آخرین روز نقل و انتقالات زمانی که امید خود به این بازیکن برایتون را از دست داد به سراغ جورجینیو رفت تا او را از چلسی به خدمت بگیرد.

جورجینیو در بهترین زمان ممکن به آرسنال ملحق می‌شود چرا که اخیرا محمد الننی با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شد و چلسی تایید کرد که به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست خواهد داد. آرتتا در گذشته بارها از کمبود گزینه‌هایش در خط میانی صحبت کرده بود. مصدومیت توماس پارتی در دیدار هفته گذشته آرسنال و منچسترسیتی باعث شد نگرانی‌های آرتتا افزایش پیدا کند.

4416