صحبت‌های ستاره جدید بایرن مونیخ درباره خروج ناگهانی‌اش از سیتی

صحبت‌های ستاره جدید بایرن مونیخ درباره خروج ناگهانی‌اش از سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ستاره پرتغالی تازه وارد بایرن مونیخ ادعا کرد که خروجش از منچسترسیتی هیچ ربطی به پپ گواردیولا نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو این شایعه که او بعد از درگیری‌ با پپ گواردیولا در یکی از تمرینهای منچسترسیتی از این تیم جدا شده است را تکذیب کرد. کانسلو امروز انتقال غیرمنتظره‌اش به بایرن مونیخ را کامل کرد. این ستاره پرتغالی به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به بایرن مونیخ پیوست و بایرن البته متعهد شده است که در تابستان آتی او را با پرداخت 65 میلیون یورو به صورت دائمی خریداری کند.

جمعه گذشته کانسلو وقتی دریافت که برای بازی سیتی و آرسنال در جام حذفی نیمکت‌نشین خواهد بود در تمرین منچسترسیتی جر و بحثی شدید با پپ گواردیولا داشت که برخی منابع حتی از نزدیک شدن دو طرف به درگیری فیزیکی صحبت کرده‌اند. اما کانسلو امروز گفت آن ماجرا ارتباطی با جدایی‌‌اش از سیتیزن‌ها نداشته است.

کانسلو در مراسم معرفی‌اش به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ گفت:" چند هفته‌ای است که خیلی بازی نکرده‌ام و این روی تصمیم من تاثیرگذار بود. ترک سیتی و پیوستن به بایرن هیچ ارتباطی به رابطه‌ام با پپ نداشت".

کانسلو بعد از جام جهانی ناگهان خود را با شرایطی جدید در سیتی مواجه دید و با بی‌مهری فزاینده پپ روبرو شد. در این دوره سیتی 10 بازی انجام داد که مدافع پرتغالی تنها در 3 مسابقه از آغاز به میدان رفت.

4416