جواب مثبت ستاره بایرن مونیخ به منچسترسیتی/ وینگر چلسی در یک قدمی پاریسن ژرمن

جواب مثبت ستاره بایرن مونیخ به منچسترسیتی/ وینگر چلسی در یک قدمی پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی، ممکن است شاهد ترنسفرهای بزرگ باشیم. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که کمتر از 3 ساعت به پایان پنجره نقل و انتقالات ژانویه باقی مانده، تیم‌های بزرگ تمام تلاش خود را برای خرید بازیکنان مدنظر خود انجام می دهند. 

یکی از جالب ترین انتقالاتی که ممکن است تا ساعاتی بعد رسمی شود، رفتن حکیم زیاش به پاریسن ژرمن است. پی‌اس‌جی بعد از فروش پابلو سارابیا به ولورهمپتون، به دنبال جذب یک هافبک هجومی دیگر بود و حکیم زیاش نظر آن‌ها را جلب کرد. قرارداد این ستاره مراکشی تا سال 2025 اعتبار دارد و لوئیس کمپوس مدیر ورزشی پاریسی‌ها قصد دارد تا او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. زیاش در حال حاضر در پاریس حضور دارد تا تست های پزشکی را پشت سر بگذراند. 

دیگر انتقال ناگهانی امروز، می تواند رفتن سابیتزر به منچستریونایتد باشد. فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات رسماً اعلام کرد که این هافبک 28 ساله به مدیربرنامه‌هایش گفته که هرچه سریع تر کارهای رفتنش به یونایتد را پیگیری کند. او ساعاتی پیش به انگلستان سفر کرد تا در تست های پزشکی شیاطین سرخ شرکت کند. چلسی نیز علاقه زیادی به جذب مارسل سابیتزر داشت، اما در نهایت منچستریونایتد پیروز این رقابت شد. 

4416