رئال مادرید و رد پیشنهاد های لحظه آخری برای مهاجمش

رئال مادرید و رد پیشنهاد های لحظه آخری برای مهاجمش

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به هیچ وجه به پیشنهاد هایی که در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای مهاجمش یعنی مارکو آسنسیو می آید، گوش نمی دهد و نسبت به آن ها بی توجه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مارکو آسنسیو بازیکنی است که وضعیتش در رئال مادرید بار ها تغییر کرده است. او چند باری در یک قدمی کنار گذاشته شدن از رئال مادرید بوده است اما اکنون به نظر می رسد که مادریدی ها همچنان قصد دارند او را در تیم خود حفظ کنند.

به گفته رلوو، پاری سن ژرمن پیشنهاد هایی برای جذب مارکو آسنسیو داشته است و خود مارکو آسنسیو هم با توجه به شرایط، از این پیشنهاد ها بدش نمی آمده است اما در نهایت رئال مادرید اجازه جدایی به او در زمستان را نداده است و اکنون هم مانع از آن شده که در ساعات پایانی نقل و انتقالات پیشنهاد های لحظه آخری برای او برسد. در واقع با توجه به این که پی اس جی مانع از انتقال امباپه به رئال مادرید شد، مادریدی هم تمایلی ندارند که بازیکنی به این باشگاه بفروشند.

آسنسیو همچنان در حال مذاکره با رئال مادرید است و باید دید که چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد. او 27 سال دارد و ممکن است قراردادش تمدید شود و یا اینکه در تابستان بعدی رئال مادرید راه را برای جدایی او باز کند.

1471