محمد محمدی واسطه جدید بازگشت نعمتی به پرسپولیس

محمد محمدی واسطه جدید بازگشت نعمتی به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تلاش ویژه‌ای برای بازگشت بازیکن مازاد قرمزها به تمرینات این تیم انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی که در فهرست سیاه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود، در نهایت به دلیل اختلاف نظر بر سر مسائل مالی برای جدایی از این تیم با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و در ادامه با برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه درخواست کرد تا شان و منزلتش به عنوان بازیکن قدیمی این باشگاه حفظ شود.

نعمتی چند روز قبل به همراه مدیر برنامه‌هایش جلسه‌ای را با محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس برگزار کرد. گفته می شود در این جلسه او محمد محمدی را واسطه کرده که یحیی را راضی کند که اجازه حضور این بازیکن در تمرین گروهی پرسپولیس را صادر کند.

هر چند فوتبالی روز گذشته اعلام کرد برخی پادرمیانی‌ها از جانب بزرگترهای پرسپولیس مانند کریم باقری و سیدجلال حسینی موجب شده تا یحیی به نوعی رضایت نسبی خود را برای بازگشت اعلام کند اما به نظر می‌رسد نقش محمد محمدی هم در تکمیل این موضوع پررنگ بوده است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با نعمتی و مدیربرنامه‌هایش با یحیی گل‌محمدی تماس می‌گیرد و او گفته که نعمتی بازیکن قدیمی تیم بوده و بهتر است شان او حفظ شود. محمدی در ادامه صحبتهایش با یحیی گل محمدی به چندپسته بودن نعمتی هم اشاره کرده و اینکه این بازیکن می‌تواند در مواقع لزوم به پرسپولیس کمک کند.

البته که رسانه‌ها مدعی شده‌اند یحیی فعلا کوتاه نیامده و همه‌چیز را به آینده سپرده است، اما شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است سیامک نعمتی پس از بازی پرسپولیس- آلومینیوم در تمرینات شرکت خواهد کرد.

7655