پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ‌های اروپایی چه زمانی بسته می‌شود؟

پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ‌های اروپایی چه زمانی بسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - امروز پنجره نقل و انتقالات زمستانی در بسیاری از لیگ های اروپایی بسته می شود که البته ساعت بسته شدن پنجره در کشورهای مختلف با هم متفاوت است.

 به گزارش فوتبالی، فوتبال آلمان زودتر از همه نقل و انتقالاتش را تمام می کند و پنجره در ساعت 20:30 به وقت ایران بسته می شود. در ایتالیا، آخرین مهلت در ساعت 22:30 به وقت ایران است. در اسپانیا و انگلیس نیز ساعت بسته شدن پنجره 2:30 بامداد چهارشنبه به وقت ایران خواهد بود. در فرانسه نیز پنجره نقل و انتقالاتی در ساعت 3:29 بامداد چهارشنبه به وقت ایران بسته خواهد شد.

البته بازیکنانی که قصد جدایی از تیم هایشان را دارند همچنان می توانند به لیگ های پرتغال و ترکیه امید داشته باشند. در حقیقت پنجره نقل و انتقالاتی در پرتغال در روز سیزدهم بهمن بسته خواهد شد و تیم های لیگ این کشور تا پنجشنبه برای خریدهایشان مهلت خواهند داشت. از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی در ترکیه تا روز 19 بهمن باز خواهد بود و بازیکنان همچنان می توانند به تیم های حاضر در این لیگ منتقل شوند.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال نسبتا خلوت بود هر چند که جا به جایی بازیکنانی نظیر کانسلو، گاکپو، مودریک و ژائو فلیکس می توانند پنجره نقل و انتقالاتی را داغ نگه دارند.

4125