واسعی اسلحه پرانگیزه نکو علیه تراکتور

واسعی اسلحه پرانگیزه نکو علیه تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جدید فولاد قطعا پرانگیزه‌ترین بازیکن اهوازی‌ها مقابل تیمی خواهد بود که از آن کنار گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و فولاد درحالی فردا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که این بازی برای سعید واسعی هافبک تازه وارد فولاد، اهمیتی بیش از یک بازی معمولی خواهد داشت.

واسعی که ابتدای لیگ بیستم به عنوان یک بازیکن پرمشتری مسیرش را از استقلال کج کرده و به تراکتور پیوست، هیچ‌گاه نتوانست در جمع پرشورها در قواره یک ستاره عمل کند و حواشی بسیاری داشت.

شاه‌ماهی نقل‌انتقالات همان ابتدای کار به دلیل فسخ غیرموجه با پیکان و شکایت باشگاه تهرانی با محرومیتی طولانی مدت مواجه شد تا ۶ ماهی نتواند تبریزی‌ها را همراهی کند.

اما اوضاع پس از سپری شدن محرومیت هم برای واسعی خوب پیش نرفت. وینگر مشهدی در طول حضورش در تراکتور با سرمربیان مختلفی دچار مشکل شد و توسط فیروز کریمی، زوونیمیر سولدو و ارطغرول ساغلام در اختیار باشگاه قرار گرفت و هر بار با وساطت و ریش سفیدی مورد بخشش قرار گرفته و دوباره کارش در تیم را از سر گرفت.

اما مورد آخر برای این بازیکن چندان خوب پیش نرفت. پس از بازی با تیم هوادار در ابتدای فصل جاری، پس از اینکه واسعی با محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور درگیری لفظی پیدا کرد، قربان بردیف سرمربی سخت‌گیر روسی حکم به اخراج واسعی داد و درنهایت این وینگر خوش استیل هیچ‌گاه به تراکتور بازنگشت. موضوعی که حتی مورد اقبال تی‌تی‌ها نیز قرار گرفت و آن‌ها حمایتی از بازیکن مغضوب خود نداشتند.

درنهایت واسعی پس از اتمام دور رفت رقابت‌ها، قراردادش با تراکتور را فسخ کرده و شاگرد جواد نکونام شد تا در اهواز به دنبال بازگشت به روزهای اوج باشد.

با همه این تفاسیر اظهر من‌الشمس است که واسعی تا چه حد مقابل تیم سابق خود انگیزه خواهد داشت و باید ببینیم آیا این بازیکن مشهدی خواهد توانست توانایی‌هایش را به رخ پاکو خمز و پرشورهای حاضر در ورزشگاه کشیده و خودی به جواد نکونام نشان دهد یا خیر؟

1997