با حکم دادگاه، نام هافبک بارسلونا در لیست ثبت شد

با حکم دادگاه، نام هافبک بارسلونا در لیست ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه کاتالونیایی "لاوانگاردیا" گزارش داده است که بارسلونا می تواند گاوی را در لیست تیم بزرگسالان قرار بدهد چرا که قاضی شعبه شماره 10 شهر بارسلونا حکم را به سود تیم کاتالان داده است.

به گزارش فوتبالی، خاویر تباس رییس لالیگا حاضر نبود که قرارداد جدید گاوی را بپذیرد و اجازه اضافه شدن این بازیکن به لیست تیم بزرگسالان را بدهد اما قاضی پس از خواندن اظهارات باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لالیگا هیچ نقشی به عنوان کارفرمای گاوی ندارد و بدین ترتیب اجازه ثبت اسم بازیکن سویایی در لیست تیم بزرگسالان بارسلونا صادر شد. لالیگا در صورتی که شکایت داشته باشد، می تواند درخواست فرجام خواهی بدهد.

لالیگا مدعی است که بارسلونا بر اساس شرایط بحرانی خود حق ثبت قرارداد جدید گاوی را ندارد. هافبک بارسلونا با این دستمزد با افزایش دستمزد خود مواجه خواهد شد. پیش بینی می شود که تیم کاتالان امروز قرارداد جدید گاوی را ثبت کند و این بازیکن رسما به لیست تیم بزرگسالان اضافه شود.  البته لالیگا مدعی است که هیچ نامه ای در این باره دریافت نکرده اند و همچنان حق اعتراض به حکم دادگاه را برای خود محفوظ می دانند.

با ثبت قرارداد گاوی بالاخره این بازیکن می تواند شماره 30 را کنار بگذارد و شماره محبوب خود که عدد 6 است را به تن کند. گاوی در ماه سپتامبر قراردادش را با بارسلونا تا سال 2026 تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش به یک میلیارد یورو رسید.

4125