بارسلونا از فروش بازیکنش به اسپورتینگ چقدر به جیب می‌زند؟

بارسلونا از فروش بازیکنش به اسپورتینگ چقدر به جیب می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هکتور بیرین، مدافع راست اسپانیایی بارسلونا که در جمع آبی و اناری ها نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند و در مسیر جدایی قرار گرفت، اکنون در یک قدمی پیوستن به تیم اسپورتینگ در فوتبال پرتغال قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که در تابستان قبلی از آرسنال راهی بارسلونا شده بود، اکنون تنها یک نیم فصل در جمع آبی و اناری ها دوام آورده است و ژاوی و هواداران بارسا اصلا از عملکرد او راضی نبوده اند. به نظر می رسد که بارسلونا می خواهد هکتور بیرین را به صورت دائمی به اسپورتینگ پرتغال بفروشد و خبری از قرارداد قرضی نیست.

به گفته RAC1، باشگاه اسپورتینگ قرار است برای هکتور بیرین مبلغ 1 میلیون یورو را پرداخت کند که رقم بسیار کمی در دنیای فوتبال به حساب می آید. بارسا با جدایی رایگان بیرین مخالفت کرده است و اکنون باشگاه اسپورتینگ پیشنهادی 1 میلیون یورویی داده است.

جالب این جا است که بارسلونا قرار نیست تمام 1 میلیون یورو را بابت فروش هکتور بیرین به اسپورتینگ دریافت کند چرا که آرسنال 25 درصد از سهم فروش این بازیکن را به دست خواهد آورد و به این ترتیب بارسا 750 هزار یورو به جیب می زند و سهم آرسنال 250 هزار یورو خواهد بود.

1471