مدیر النصر: 200 میلیون یورو برای رونالدو خرج کردم و فقط بلد است بگوید "SIUUU"

مدیر النصر: 200 میلیون یورو برای رونالدو خرج کردم و فقط بلد است بگوید "SIUUU"

پایگاه خبری فوتبالی - پس از شکست النصر مقابل الاتحاد در سوپرجام عربستان با نتیجه سه بر یک، کریستیانو رونالدو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. در حقیقت عربستانی ها همواره نشان داده اند که نسبت به مربیان و بازیکنان عجول هستند و صبر ندارند و کریستیانو نیز خیلی زود مورد هجمه و انتقادها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اخیرا ویدیویی در شبکه های اجتماعی وایرال شده که در آن فردی که به نظر می رسد یکی از مدیران النصر است، پس از شکست این تیم مقابل الاتحاد به شدت از رونالدو انتقاد می کند. این فرد می گوید:"200 میلیون خرج کردم و او (اشاره به رونالدو) فقط بله است بگوید "Siuuuu" البته این فرد در حال خندیدن است و به نظر می رسد که لحنش چندان جدی نیست اما رودی گارسیا سرمربی النصر نیز از عملکرد رونالدو مقابل الاتحاد انتقاد کرده بود و گفته بود که این بازیکن یک فرصت خوب گلزنی را از دست داده است. 

رونالدو با این شکست شانس کسب اولین جام در تیم جدیدش را از دست داد اما حالا باید روی قهرمانی لیگ تمرکز کند. رونالدو فعلا نتوانسته در النصر گلزنی کند. او پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ با درامد سالانه 200 میلیون یوروست و باید دید که ایا می تواند در حد توقعاتی که از او می رود، ظاهر بشود یا نه.

4125