آخرین وضعیت واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس

آخرین وضعیت واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از پیگیری امور اداری برای واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس خبر داد.                    

به گزارش فوتبالی، حسین اوجاقی درباره شرایط واگذاری ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا به پرسپولیس و استقلال گفت: آقای زاکانی شهردار تهران اعتقاد دارد از این زیرساخت ها برای مردم تهران استفاده شود. پرسپولیس و استقلال برای تهران هستند. دو ورزشگاه به مدت ۵ سال در اختیار استقلال و پرسپولیس بود که تفاهمنامه آن سال ۹۹ تمام شده است. 

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: آقای زاکانی اعتقاد دارد مثل قبل این ورزشگاه ها در اختیارشان باشد. بحث واگذاری آن به استقلال و پرسپولیس است که کارهای اداری در حال انجام است. در حال تمدید توافق مثلا برای ۴ سال بعد هستند تا زمانی که مسائل حقوقی که در سطح وزیران است انجام شود. 

وی درباره مشکلات استقلال برای تبدیل زمین چمن مصنوعی به چمن طبیعی ورزشگاه امام رضا اظهار کرد: شرکت توسعه فرهنگی و شهرداری منطقه ۱٨ متولی است و اعتباری در زمان مدیریت آجورلو از سوی شورای شهر در نظر گرفته شد اما قیمت در نظر گرفته شده بخاطر تورم، جوابگو نبود و پیمانکار رغبتی نداشت. الان آقای محمدی انارکی رئیس شده است و آقای زاکانی و توکلی زاده پیگیر هستند و نگاه حمایتی دارند.  

اوجاقی در ادامه به کمک و حمایت شهرداری از فدراسیون فوتبال و کارهای عمرانی در کمپ تیم های ملی اشاره کرد.

5960