دفاع ویژه هیئت مدیره استقلال از تصمیم مهم ساپینتو

دفاع ویژه هیئت مدیره استقلال از تصمیم مهم ساپینتو

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو ساپینتو در یک تصمیم مهم سیاوش یزدانی را از تیم استقلال کنار گذاشت.

به گزارش فوتبالی، تصمیم سرمربی تیم استقلال مبنی بر کنار گذاشتن سیاوش یزدانی به بهانه اینکه نسبت به او بی اعتماد شده بود، واکنش های متفاوتی را به همراه داشت. البته طرفداران استقلال که نسبت به اشتباه سیاوش یزدانی در بازی با سپاهان سخت گله مند بودند، از این تصمیم سرمربی تیم دفاع کردند.

سیاوش یزدانی بعد از اینکه متوجه شد راهی برای بازگشت به اردوی آبی ندارد، استوری منتشر و جدایی‌اش از تیم آبی را تایید کرد.

بعد از گذشت چند روز برخی از اعضای هیئت مدیره هم از این تصمیم ریکاردو ساپینتو حمایت کردند. محمد مومنی در این باره گفت: بازیکن در تیم بزرگ استقلال باید از جان و دلش مایه بگذارد. علاوه بر اینکه منبع درآمدی بسیار خوبی دارند باید رضایت هواداران را نیز جلب کنند. یزدانی به هرحال در این زمینه موفق نبود. همه چیز برای استقلال و برای زنده نگه داشتن نام استقلال است. ساپینتو با این عمل استقلال را با آبرو و زنده جلوه داد.

حجت کریمی، دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره گفت: اگر مربی ایرانی بود و یزدانی می‌گفت براساس شناخت قبلی با من بد بوده، شاید می‌شد به او حق داد، اما این مربی خارجی که اصلا شناختی از بازیکنان نداشته، پس حتما عملکرد فنی و رفتاری او طوری بوده که چنین تصمیمی را گرفته است.

ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با ملوان پیرامون جدایی سیاوش یزدانی از اردوی تیم گفت؛ نسبت به این بازیکن بی اعتماد شده بود.

6963