آگوئرو و مقایسه ارلینگ هالند با لیونل مسی

آگوئرو و مقایسه ارلینگ هالند با لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند بدون شک یکی از ستاره های نسل جدید دنیای فوتبال است، این ستاره نروژی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بسیار درخشان ظاهر شده است و موفق شده است که تا اینجای کار با زدن 25 گل، آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس باشد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که هالند در این فصل مدعی اصلی کفش طلای اروپا است. خیلی ها امباپه و هالند را مسی و رونالدوی نسل جدید می دانند.

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سابق منچستر سیتی درباره مقایسه ارلینگ هالند با لیونل مسی در گفت و گو با Stake گفت:" باید ببینیم هالند می تواند الهام بخش قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شود یا خیر. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی است. هالند که رکوردهای تاریخی را شکسته است نقش بزرگی در این پیروزی خواهد داشت. به هر حال، به جز مسی هیچ بازیکنی به تنهایی نمی تواند برای تیمش جامی بیاورد. بحث تیم مطرح است. منچسترسیتی کادر فنی قابل و بازیکنان بسیار مستعدی دارد. می دانید که آن ها تا پایان مبارزه می کنند."

در واقع آگوئرو معتقد است که لیونل مسی بازیکنی است که می تواند یک تنه تیمش را بالا بیاورد اما ارلینگ در کنار یک تیم خوب عملکرد خوبی دارد.

1471