شبکه عمان اسپورت خبر داد: دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسقط

شبکه عمان اسپورت خبر داد: دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسقط

پایگاه خبری فوتبالی- شبکه تلویزیونی عمان اسپورت خبر داد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای برگزاری یک اردوی خارجی به عمان می رود.

به گزارش فوتبالی، خبر این شبکه تلویزیونی درست درآمد و البته تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، امروز دهم بهمن ماه، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد تا در اردویی شش روزه در عمان حضور داشته باشد و تا پانزده بهمن در مسقط خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ساحلی که خودش را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند که مقدماتی جام جهانی 2023 امارات محسوب می شود، آماده می کند در این اردو دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی عمان، که یکی از تیمهای قدرتمند در آسیا هم هست، برگزار خواهد کرد.

عمان اسپورت خبر داده که بازی اول ایران و عمان روز چهارشنبه 12 بهمن ساعت 18 به وقت محلی و 17:30 به وقت تهران برگزار می شود و بازی دوم هم روز جمعه 14 بهمن در همان ساعت در ورزشگاه فوتبال ساحلی سلطان قابوس برگزار خواهد شد. 

عمان اسپورت از قهرمانی ایران در رقابتهای بین قاره ای و فینال مقابل برزیل تصاویری پخش کرد و ایران را یکی از قدرتمندترین تیمهای آسیا دانست.

 مجری خبر شبکه تلویزیونی عمان اسپورت هم در برنامه گفت که این دو بازی دوستانه به سود هر دو تیم عمان و ایران خواهد بود. این مجری پیش بینی کرد که ایران و عمان اگر در گروههایشان اول شوند، در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا به هم می خورند. شبکه عمان اسپورت هر دو بازی را به صورت زنده برای بینندگانش پخش خواهد کرد.

 تیم ملی فوتبال ساحلی در حال آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا است که قرار است این بازی‌ها از 25 اسفند لغایت 6 فروردین در کشور تایلند برگزار شود. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این بازی‌ها با ازبکستان، امارات و مالزی همگروه است و یکی از امید‌های اصلی قهرمانی در این مسابقات به شمار می‌رود.

مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی 2023 دبی هم محسوب می شود.

ساحلی بازان پانزدهم بهمن به تهران بازخواهند گشت.

۷۶۵۵