نقشه نکونام در تبریز، پاتک به تراکتور با خودی‌ها!

نقشه نکونام در تبریز، پاتک به تراکتور با خودی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - هشت بازیکن فولاد سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه خود دارند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و فولاد یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را در تبریز برگزار خواهند کرد. مسابقه‌ای که با حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام‌(ره) برگزار خواهد شد که البته بسیاری از شاگردان نکونام، کاملا با جو این ورزشاه آشنا هستند.

احتمالا اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا محبوب‌ترین بازیکنان تیم اهوازی بین تی‌تی‌ها باشند. دو بازیکنی که زمانی به عنوان هم‌تیمی‌ در ورزشگاه بزرگ تبریز مقابل رقبای تراکتور بازی می‌کردند ولی این‌بار باید درکنار هم علیه تراکتور تلاش کنند. اشکان در بازی رفت دو تیم گل برتری شاگردان نکونام را نیز به ثمر رساند و باید دید سوگیتا در اولین رویارویی خود با تیم سابقش چه می‌کند.

سعید آقایی مدافع چپ فولاد و سعید واسعی هافبک تازه وارد این تیم‌ نیز دیگر چهره‌های مهم دیدار روز چهارشنبه خواهند بود. آقایی مدتی هست که با همشهری‌های خود دلخوری‌هایی دارد و واسعی هم در مقابل تیمی که از آن اخراج شده بمب انگیزه خواهد بود.

احسان پهلوان، ساسان انصاری، حمید بوحمدان و عارف آغاسی نیز دیگر تراکتوری‌های سابق تیم قرمز اهوازی هستند که دوران کم فراز و نشیب و بی‌دردسری را در تبریز گذراندند و بدون حاشیه خاصی مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.

اما بین تراکتوری‌های حاضر نیز دو تن سابقه کار در فولاد را دارند. محمدرضا عباسی و احسان مرادیان دروازه‌بان تازه به خدمت گرفته شده پرشورها، دو تنی هستند که بین اردوی تبریزی‌ها سابقه فولادی دارند.

1997