هواداران رم، خانواده بازیکن ناراضی را به مرگ تهدید کردند!

هواداران رم، خانواده بازیکن ناراضی را به مرگ تهدید کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط زانیولو در رم اضطراری است. در حقیقت این بازیکن بر خلاف انتظاراتش پیشنهادی از میلان دریافت نکرد و به همین خاطر در رم ماندنی شد اما مورینیو اعلام کرده است که در ادامه فصل رویش حساب نمی کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران رم خواستار خروج زانیولو هستند و هواداران تیم ایتالیایی نیز موضع تندی علیه او گرفته اند. حالا نزدیکان این بازیکن نیز معتقد هستند که رم علیه زانیولو نفرت پراکنی می کند.

فرانچسکا کاستا مادر زانیولو تصویری از یک پارچه نوشته علیه این بازیکن منتشر کرد که در ان به این بازیکن و مادرش توهین شده بود. مادر زانیولو در این باره نوشت:"این که باعث چنین نفرتی به سوی من شده باشید، زیاده روی است."

از سویی بندتا زانیولو خواهر 18 ساله نیکولو نیز برخی از پیام های توهین آمیز به خودش در اینستاگرام را منتشر کرد که در برخی از انها تهدید به مرگ شده بود. بندتا در پیامی نوشت:" چنین کلماتی بسیار دردناک هستند."

مورینیو اخیرا گفته بود که حتی اگر زانیولو در رم بماند هم رویش حساب نخواهد کرد.مورینیو گفته بود:" او یک ماه است که درخواست جدایی دارد. نمی خواهد پیراهن تیم ما را بپوشد. من بازیکنانی را می خواهم که خودشان دوست داشته باشند در رم بازی کنند. اگر بازیکنی حس خوبی ندارد، می تواند جدا شود و به دنبال راهکار باشد."

4125