سیامک منتظر چراغ سبز یحیی برای بازگشت به تمرینات

سیامک منتظر چراغ سبز یحیی برای بازگشت به تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مغضوب پرسپولیس به زودی در تمرینات گروهی قرمزها حاضر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی که در پنجره زمستانی از سوی یحیی گل‌محمدی اجازه جدایی از جمع قرمزها را به دست آورده بود، در ادامه علی‌رغم پیشنهاداتی که داشت ترجیح داد کار را در این تیم دنبال کند.

نعمتی که ششمین فصل حضور در پرسپوليس را پشت سر می‌گذارد، پس از جلسه‌ای که روز گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، اکنون در انتظار تصمیم یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات گروهی است.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است که گویا با وساطت مدیران باشگاه هافبک باتجربه و تکنیکی پرسپوليس به زودی و پس از جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی برگزار خواهد کرد به تمرینات قرمزها برخواهد گشت.

برخی خبرها حاکی از این است که سیامک نعمتی بعد از بازی با الومینیوم در تمرینات گروهی حضور پیدا خواهد کرد اما شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است شاید این اتفاق حتی زودتر و یکی دو روز دیگر پیش از بازی مقابل آلومینیوم رخ دهد.

فعلا هیچ چیز مشخص و قطعی نیست اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سیامک به زودی در کنار سایر هم تیمی‌هایش تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

نعمتی طی چند روز گذشته تمرینات خود را به صورت اختصاصی در مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی پشت سر گذاشته است تا از فرم مطلوب و آمادگی بدنی لازم به دور نباشد.

7655