قرعه‌کشی نیمه نهایی کوپا دل‌ری؛ دو ال‌کلاسیکوی جذاب در راه است

قرعه‌کشی نیمه نهایی کوپا دل‌ری؛ دو ال‌کلاسیکوی جذاب در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری باعث شد تا هواداران فوتبال این فرصت را داشته باشند تا دو ال کلاسیکوی جذاب دیگر را ببینند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم می روند. بازی رفت در برنابئو خواهد بود و بازی برگشت نیز در نیوکمپ برگزار خواهد شد. عجیب البته این جاست که فعلا زمان بازی برگشت روی هواست. در حقیقت رئال مادرید باید در جام جهانی باشگاه ها و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (مقابل لیورپول) شرکت کند و بارسلونا هم در مرحله راهیابی به لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد می رود. بدین ترتیب انتخاب زمان برای دو بازی رفت و برگشت بسیار مشکل است. بازی رفت در دهم یا یازدهم اسفند در برنابئو برگزار خواهد شد در حالی که فعلا زمان بازی برگشت مشخص نیست و احتمال موکول شدن آن به فروردین ماه وجود دارد. البته اگر بارسلونا به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه پیدا نکند، این احتمال وجود دارد که بازی برگشت اواخر اسفند ماه برگزار شود.

رئال مادرید و بارسلونا در این فصل دو بار به مصاف هم رفته اند. رئال در دور رفت در لالیگا به پیروزی رسید اما بارسا در فینال سوپرجام پیروز شد و به قهرمانی دست پیدا کرد. دو تیم باید در روز 28 اسفند در دور برگشت لالیگا به مصاف هم بروند.

در سمت دیگر قرعه کشی  نیز اوساسونا و بیلبائو به مصاف هم می روند که بازی رفت در پامپلونا خواهد بود و بازی برگشت در سن مامس برگزار می شود. برای زمان بندی این بازی مشکل خاصی وجود ندارد و بازی رفت در روز هجدهم بهمن برگزار می شود و بازی برگشت نیز در روز یازدهم اسفند برگزار می شود اما برنده این بازی برای مشخص شدن حریفش در فینال باید حالا حالاها منتظر باشد.

4125